20 september 2013

Mereröövlile :)

Jätkan ikka meeste teemadel. Proovisin teha mõned rahaümbrik-kaardid. Ümbriku sisse mahub 50-eurone rahatäht. Muidugi väiksemad ka, aga suurem sirgelt ei mahu! :) Ümbriku mõõt on 16x9 cm. Sisse saab kirjutada/printida eraldi kaardikesele õnnitluse.





Seekord kasutasin selliseid huvitavaid asju nagu linase riide riba, jupp takunööri, šampusepudeli korgilt lõigatud ketas, metallist ripats - tabalukk ja pronksivärvi neet. Pilt nagu ikka prinditud. Nägin taolisi ümbrik-kaarte kunagi vist mingis vene blogis, kui ma ei eksi. Seal oli ümbriku kinniseks spetsiaalsed needid. Ei teagi, kuidas neid nimetatakse või kust neid saada võiks. Ma siis nuputasin ise midagi analoogset välja. Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab! 

6 kommentaari:

  1. Sul tuleb neid uusi huvitavaid kaarte lausa "varnast". Nii äge!

    VastaKustuta
  2. Väga ilus mehine kaart/ümbrik. Sa oled teinud nii laheda kinnituse süsteemi. Ehk Sa ei pahanda kui ma seda tulevikus laenan.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muidugi mitte! :) Eks ma ise ju laenan ka siit-sealt ideid!

      Kustuta
  3. Tõsiselt kena mehine kaart. Minul on alati raskusi meestele kaartide tegemisel aga no sinul tulevad küll need vist väga lihtsalt:)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Ma ka väga kõhklesin, kui ühe meestekaardi tellimuse vastu võtsin. Aga surfasin netis, otsisin ideid ja kui tegema hakkasin, siis nüüd ei taha enam lõppu tulla! :)

      Kustuta