22 jaanuar 2014

Šokolaaditaskuga kaardid

Sain hiljaaegu ühe ilusa raamatu:


Mulle see raamat väga meeldib. Soovitan soojalt, eriti algajatele tegijatele. Õpetused on lihtsad, arusaadavad ja paljude fotodega illustreeritud. Mina tegin selle raamatu õpetuse järgi šokolaaditasku. Ei olnud varem teinud. Õpetusi on netis küll ja küll, aga nüüd raamatu järgi sai lõpuks tehtud. Minu šokolaaditasku sai ainult veidi lühem, ostsin väiksema šokolaadi! 



Kui juba üks kaart valmis, siis tegime kohe Merikesega kahekesi õpitoa ja ma meisterdasin veel ühe šokolaaditasku. Merikese oma näeb tema blogis. Minu oma siis selline kevadine:



Ja lõpuks mõlemad koos ühel pildil. 


Panen siia ka mõned lingid erinevatest šokolaadikaartidest, ehk on kellelegi abiks ja inspiratsiooniks. Ise tahan ka kindlasti erinevaid veel proovida.

4 kommentaari:

  1. Armsad taskud!
    Tore, et erinevaid õpetusi jagad!

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldivad väga Sinu vintage stiilis kaardid ja taskud! Sain teada, et ka selline tore pabertööde raamat on ilmunud!

    VastaKustuta
  3. Sellises pakendis šokolaadi tahaks vist küll igaüks kingiks saada! Aitähh linkide eest, nendest meeldis mulle eriti see, mis pooleldi lahti harutatud šokolaaditahvlit meenutas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mulle ka see meeldib, tahaks järgi proovida kindlasti!

      Kustuta