18 veebruar 2018

Teistmoodi lilled

Järjekordne kaart foamiranist lilledega. Seekord tahtsin teha natuke teistmoodi lilli. Pinterestist sain idee kaheväviliste lillede tegemiseks. Ma valisin vastavalt oma kaardi taustale sinise ja heleda kollaka tooni. Nii efektsed ei tulnud, aga minu kaardile sobivad küll. Kaardi taustale said mõned hõbedased templid kuuma embossinguga ja õnnitlustekst Kristeli Templitelt.

Numbrid kaardil on suvalised ja need pole kinnitatud. Seega võin need vabalt mõne teise numbri vastu vahetada. Lihtsalt tundus, et sinna kahe kiili vahele on ilmtingimata midagi vaja lisada.

Kaart on kolmepoolne ja rahataskuga. Paelaga seotav.


4 kommentaari:

  1. Väga ilus, mulle ka meeldib praegu selliseid kaarte teha. Isetehtud taust ja lilletoonid sobivad nii hästi kokku ning jälle uued lehed! Just vaatasin, et Su taust ei olegi brushodega, vaid distressiga, huvitav!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Eve! See taust on koolitusel tehtud ja minumeelest ikka brushodega. Oma brushosid pole veel saanudki katsetada. Üks taust on veel enne vaja ära täita. Lehtede lõiketera on mul juba eelmisest kevadest, aga ma vist väga teda kasutanud ei ole, kui üldse.

      Kustuta
  2. Väga ilus. Vaatan ja mõtlen, et mul on veel nii palju õppida. Kuuma embossingut olen vaid korra proovinud ja foamiran on täiesti võõras. Missuguse liimiga te lilled ja kaunistused liimite? Nii puhas töö. Mulle just mixed media seetõttu meeldibki, et seal saab edukalt varjata oma käkerdusi :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Ma liimin lillekihid omavahel tavaliselt PVA-ga ja kaardi külge liimipüstoliga. Lillesüdamikud panin ka seekord kuumaliimiga. Paberist väljalõiked liimin kaardile PVA-ga.

      Kustuta