17 märts 2018

Sünnipäevaks töökaaslasele

Kasutasin kaardil eelmises postituses näidatud roose. Esimest korda läksid käiku brushod (kuivad värvikristallid). Nendega on tehtud taust. Seekord sai taust tehtud kraanikausi kohal, kuna mul polnud ju normaalset pihustipudelit. Täitsa tavaline veeprits ainult ja see oleks mul pool lauda korraga täis pritsinud. Just eile sain kätte väiksed spreipudelikesed ja nüüd läheb taustade tegemiseks!



5 kommentaari:

  1. Väga huvitav taust on Sul välja tulnud, kristalle ka näha. "Suhkurdatud" õied sobivad taustaga suurepäraselt.

    VastaKustuta
  2. Taust on tõesti väga ilus. Roosidega nähtud vaev tasus end ära! Ja lõiketerad ajavad lausa kadedaks :) :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Eks neid lõiketeri ole ajaga kogenenud, aga ikka veel ei saa küllalt! :)

      Kustuta
  3. Olen ka korra brushosid katsetanud, aga sõbraks ei saanud.. kuigi nendega saaks edukalt asendada kaartidel disainpaberid.
    Ilus kaart, Sul on värvid alati paigas :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! Mulle brushod meeldivad, erinevaid võimalusi on nendega tegutsemiseks, ma pole ka veel kõike katsetanud.

      Kustuta